♥ҳ̸Ҳ̸♥چند کلوم حرف حساب♥ҳ̸Ҳ̸♥

سایت عاشقانه ها

سلام به همتون
خوش امدید به کلبه ی من درویش
امید وارم خوشتون بیاد
سید مهدی علوی
بچه ی سبزوارمتولد1378

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

تک نوشته ها ی من

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

من از وقتی تو نوشته هایم را می خوانی، می نویسم.
از وقتی اولین نامه را نوشتم. نامه ای که نمی دانستم مفهومش چیست.
نامه ای که معنایش را تنها در چشمان تو می شد یافت.
من هیچ گاه بیش از سه جمله اول این نامه چیزی ننوشته ...
ام:
هیچ باوری نداشتن، منتظر چیزی نبودن، امید داشتن به آن که روزی اتفاقی بیفتد.
کلمه ها از زندگی ما عقب هستند.
تو همیشه از آنچه من از تو انتظار داشتم، جلوتر بودی.تو.........

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
سید مهدی علوی

نظرات  (۱۲)

۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۲۶ نـیـلـوفـر آبـی

 

مابه هم نمیرسیم...
اما...
بهترین غریبه ات میمانم که تورا همیشه دوست خواهد داشت...

 

 

اینجا چه باحاله :)

 

 

آدما به بدی وقتایی که ازشون ناراحتیم نیستن

به خوبی لحظه هایی که باهاشون خوش میگذرونیم هم نیستن


همونایی که خنده هاشون گوشه فلک رو کر می کنه . . .

همونایی هستن که صدای گریه های آرومشونو

حتی بالشتشون نمی شنوه !

سلام .ممنون که به وبم سر زدی اگه با لینک موافق بودی خبرم کن
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۱ کسب درآمد از اینترنت

آیا دوست دارید ماهانه صاحب یک میلیون تومان شوید؟

پس به لینکی که براتون فرستادم مراجعه کنید.

وقتی نیستی
چنان به تو فکر میکنم
که مغزم به نبودنت پی نمیبرد
دکتر شریعتی
نمیﺗﻮﺍﻧﯽ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺭﺍ"ﻣﺠﺒﻮﺭ" ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﯽ...

"ﻣﺠﺒﻮﺭ" ﺑﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺣﺴﯽ...

ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻣﯽﺭﺳﯽ ﮐﻪ ﻣﯽﻓﻬﻤﯽ...

ﻫﺮﮐﺲ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ...

ﻭ ﻓﻘﻂ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﯽ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﺴﯽ ﺷﻮﯼ...

ﻭ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﺴﯽ ﺑﻤﺎﻧﯽ...!

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۸ بهراد ایکس
وب خوبی داری آورین!
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۰۱ •●♥ جدیدترین شعرها و عکس های عاشقانه ♥●•

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!


هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!


آخرین باری که شمردمشان


تنها یک دلیل برایم مانده بود..!


آنهــــــــــم دیدن تو بود !!

 

____ ♣♣♣_____________♣♣♣

_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣

♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣

______________ __________

___ آپم بدو بیا __♣_♣ _ آپم بدو بیا _

_ ____________ ___________

__ ________ ______________

____ ____آپم بدو بیا_______

______ ______________

________ __________

__________ ______

_______ ___ __ ___

______ ____________

_______ _____♣♣_____

_________ ___♣♣__

__دیر نکنیا__________ ♣♣

_________________ ♣♣

_____زودی بیا________ ♣♣

_________________ ♣♣........

 

       وبــــــــلــــــا  گــــی سرشــــــار از جدیدترین شعــــر ها ،

 

عــــــــــــکــــــــــســـــــهــــای عاشقانه

 

 

WWW.ROYAYE-LATIF.BLOGFA.COM

 

 

هـــــروز سر بزنید بــــا مــــطــــالــــب جـــدیــدی آپـــــــــم

اینکه چقدر از آنروز ها گذشته،
یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم،
یا اینکه هرکداممان کجای ِ دنیا افتاده ایم...
اصلا مهم نیست..!
باز باران که ببارد،
هر وقت که میخواهد باشد،
دلم هوایت را میکند...
نگران نباش...
حال من خوب است...
بزرگ شده ام، دیگر آنقدر کوچک نیستم... که در دلتنگی هایم
گم شوم...!
راستی دروغ گفتن را هم خوب یاد گرفته ام...
حال من خوب است...
خوب خوب!

اپم
چشمانت را ببند... 
بگذار خیالت دست خیالم را بگیرد 
دلم از تنهایی می ترسد 
حتی در رویا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی