♥ҳ̸Ҳ̸♥چند کلوم حرف حساب♥ҳ̸Ҳ̸♥

سایت عاشقانه ها

سلام به همتون
خوش امدید به کلبه ی من درویش
امید وارم خوشتون بیاد
سید مهدی علوی
بچه ی سبزوارمتولد1378

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

موضوع انشا

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۰۲ ب.ظ

موضوع انشا این دفعه !

خوشبختی چیست ؟

به چه کسی می گوییم خوشبخت ؟

هرچی فک کردم هیچی به ذهن خستم نرسید ...آخه من دچاررررر شدم

دچار پرسه زنی ذهنی !

و آیا تو ! تو؟ می خواهی  و یا می توانی برایم انشا را بنویسی و تعریف کنی خوشبختی چیست ؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
سید مهدی علوی

خوش بختی

نظرات  (۴)

یه ﺷﻐﻞ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﯾﻨﺪﻡ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻢ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻭ ﭘﺮ ﺳﻮﺩ

ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻪ ﺑﻼﻝ ﻓﺮﻭﺵ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ

ﻧﺦ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺳﺎﻧﺘﯽ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻢ!

ﺍﻭﻧﺠﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ، ﮐﻠﯽ ﭘﻮﻝ ﺗﻮﺷﻪ

نه صدایش را نازک می کرد و نه دستانش را ” آردی ” . . .

از کجا باید به ” گرگ ” بودنش شک میکردم ؟

وقتی اومدی نفهمیدم کی اومده

وقتی به‌ من گفتی نفهم فهمیدم که چرا باید بری . . .

فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود !

از همان آب هایی که میپرد توی گلو و سالها سرفه میکنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی